Spørsmål og svar
Jeg ønsker å legge til flere produkter i min opprinnelige ordre, hvordan gjør jeg dette?
- For å legge til flere produkter legger du produktene du ønsker i handlekurven. Gå så videre til kassen, i kassen skriver du hvilket ordrenummer du ønsker at produktene skal sendes sammen med. Etter at ordren er mottatt vil vi fjerne fraktkostnaden på ordre nr 2. Dette forutsetter selvfølgelig at første ordre ikke allerede er plukket.
Hvor mye koster det i frakt?
- Hos oss kan du velge mellom Posten - Pakke i postkasse og Posten - Pakke til Hentested til fast lavpris på 69 kr eller Posten - Levert Hjem til fast pris 109 kr.
Jeg er interessert i produkter som jeg ikke finner i nettbutikken, kan dette bestilles?
- Ja, er du på jakt etter produkter som du ikke finner hos oss er det stor mulighet for at vi likevel kan skaffe produktet, kontakt oss gjerne via kontakt oss skjemaet.
Vil pakken delsendes om jeg bestiller varer som er suppleringsvare og lagervare i samme bestilling?
- Om du ikke spesifiserer med kommentar i kassen at du ønsker delsending samler vi alltid opp bestilling og sender i sin helhet. Spesifiserer du ønske om delsending gjør vi selvsagt også dette.
Jeg har lagt inn bestilling og ser at penger er trukket fra konto før bestilling er sendt, er dette korrekt?
- Vi benytter oss av Klarna og Vipps som betalingspartnere, når du legger bestilling hos oss blir pengene reservert og ikke trukket som mange tror. Når du mottar sendingsbekreftelse fra oss vil endelig trekk skje og reservasjonen vil forsvinne.
Hvordan får jeg tilbakeført merverdiavgiften ved utførsel av varer kjøpt hos Sykkelkomponenter.no?
- Fyll ut tollskjemaet du finner her. Dette må attesteres av tollvesenet før det sendes i retur til oss per e-post for utbetaling. Ta kontakt via kundeservice.
Er det mulig å kansellere ordre etter bestilling?
- Det er bare mulig å kansellere ordre frem til ordre er plukket. Dette kan du se på min side eller kontakte kundeservice som sjekker for deg.