Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Total: 0,-

Til kassen

Kundeservice

Kontakt oss

ÅPNINGSTIDER TELEFON
Mandag-Fredag 09:00-15:00 Telefon: 482 39 210

Ofte stilte spørsmål

FRAKT & LEVERING

Når blir min ordre levert?

Vi har 1 til 5 dagers leveringstid forutsatt at varen er på lager. Ordre som legges innen 13:00 i hverdagene blir sendt samme dag.

Hvem sender dere med?

Vi sender alle pakker med Posten og Postnord. Du kan selv velge hvem du ønsker å bruke i kassen.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Vi sender en leveringsbekreftelse på e-post med sporing når pakken er blitt sendt. Du kan enkelt spore pakken via min konto.

Hvor mye koster det i frakt?

Vi benytter i dag Postnord Mypack Collect til 59 kroner, Posten Pakke til Hentested til 59 kroner og Postnord Hjemlevering til 99 kroner.

ORDRE

Penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg?

Om du ikke har fått ordrebekreftelse kan flere årsaker spille inn. Feil e-post, E-post har havnet i Spam filteret eller at det har forekommet en feil under bestilling. Ta kontakt med kundeservice om du er usikker.

Vil pakken splittes om jeg bestiller varer som er bestillingsvare og lagervare i samme ordre?

Etter at ordren er mottatt vil du få en e-post fra oss med leveringstid og muligheten til delsending uten ekstra fraktkostnad.

Jeg har lagt inn bestilling og ser at penger er trukket fra konto før bestilling er sendt, er dette korrekt?

Vi benytter oss av Klarna og Vipps som betalingspartnere, når du legger bestilling hos oss blir pengene reservert og ikke trukket som mange tror. Når du mottar sendingsbekreftelse fra oss vil endelig trekk skje og reservasjonen vil forsvinne.

Jeg vil bytte en vare, hvordan går jeg frem?

Det er ikke mulig å bytte vare hos oss, men varen kan returneres på returrett og du kan når som helst bestille ny ønsket vare i nettbutikken. Alt om returløsningen vår finner du her. Retur

Hvor finner jeg faktura på ordren min?

Har du valgt å betale med Klarna finner du faktura og kjøpsbekreftelse fra oss på www.klarna.no med bruk av bankID.

RETUR

Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?

Normalt går det 1 uke fra du har sendt pakke til vi har mottatt returen her. Så snart pakken er mottatt i retur behandler vi saken, etter at retur er godkjent tar det 2 til 4 virkedager til pengene er tilbake på konto. Har du valgt Klarna som betalingsmetode tar de kontakt med deg på e-post vedrørende refusjon av behandlet retur.

Koster det noe å sende i retur?

På alle produkter i kategorien klær er retur gratis innenfor 14 dagers angrerett. Benytter du deg av angrerett eller bytterett på andre varer koster det 79 kroner i returfrakt.

GARANTI OG REKLAMASJON

Hva gjør jeg når varen har feil eller mangler?

Ta kontakt via vårt kontaktskjema og beskriv feil eller mangel på varen. Legg inn serienummer eller produksjonsnummer i skjemaet om varen har dette(Eksempel sykkelrulle og sportsklokke har serienummer.

Hva koster garanti eller reklamasjon for meg?

Det er kostnadsfritt å sende produkter det er feil eller mangler på i retur. Husk imidlertid at kostnader kan påløpe om feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Vi dekker kun retur ved benyttelse av våre egne retur løsninger.

Hvor lang behandlingstid er det på en garanti eller reklamasjon?

Det tar som regel 1 uke å behandle servicesaker fra produktet er mottatt i retur.

ANNET

Kan dere montere deler før sending?

Nei. Siden monterte deler kan gjøre skade under transport ønsker vi ikke å montere før sending.

Jeg ønsker å legge til flere produkter i min opprinnelige ordre, hvordan gjør jeg dette?

Det er dessverre ikke mulig å legge inn ekstra produkter selv. Har du valgt Klarna Faktura sender du en e-post til oss via kontakt oss skjemaet med varelinjene du ønsker lagt til. Har du betalt med kort eller Vipps må du gjøre som følgende; Legg ønskede varer i handlekurven, gå videre til kasse og legg inn kommentar på hvilket ordrenummer du ønsker varene sendt sammen med. Etter at ordre er mottatt fjerner vi frakten manuelt, dette forutsatt at første ordre ikke er sendt.

Jeg er interessert i produkter som jeg ikke finner i nettbutikken, kan dette bestilles?

Ja, er du på jakt etter produkter som du ikke finner hos oss er det stor mulighet for at vi allikevel kan skaffe produktet, kontakt oss gjerne via kontakt oss skjemaet.