KUNDESERVICE

Hva kan vi hjelpe deg med?

LEVERING

*Lagerførte varer bestilt før kl.15:00 bli sendt samme dag.

Vi har en normal levering på en til fem virkedager etter at ordren er bekreftet (lørdag, søndag og røde dager utgår fra leveringstid og sending samme dag)., med forbehold om forsinkelse hos Posten. Vi tilbyr fast lav fraktpris på rimeligste fraktalternativ. Kun 69 kroner uansett hvor mye du kjøper for. Vi er opptatt av rask levering. *Bestiller du før kl. 15.00 står vi klar for å pakke og sende pakke til deg samme dag.

 

Vi sender pakken din med Posten Norge AS. Velger du pakke i postkasse vil den komme direkte i postkassen din. Om det ikke er plass vil du få en hentemelding fra postkontoret når den blir lagt inn der. Dersom postbudet ikke finner postkassen din eller adressen er feil, vil pakke bli returnert til oss. 

I noen tilfelle kan postbudet legge igjen pakken ved døren. Dette gjøre kun hvis postbudet mener det er ansvarlig å etterlate pakken. Via linker HER kan du lese mer om vilkårene under punktet 5.1 Leveringsvilkår (Pose på døren).

Dersom ordren har verdi over 1000 kr, for høy vekt eller for store mål vil den bli sendt som pakke til hente sted. I disse tilfellene vil det bli opprettet et sporingsnummer på selve ordren under mine sider. Du vil også motta en sporingslink i leveringsbekreftelsen på e-post. Når pakken ankommer postkontoret får du hentemelding på e-post og SMS.

Ønsker du å få ordren direkte på døren kan du velge Pakke levert hjem.

 

Fraktpris
Pakke til hentested og pakke i postkasse til 69kr. Pakke levert hjem 109kr.

 

Uavhentet pakke

Husk at Posten har 7 dagers hentefrist på pakker. Du kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefristen fra 7 til 14 dager i Posten-appen eller via SMS. Henter du ikke pakken innen fristen, vil den bli sendt i retur til oss. Du får da refundert ordreverdien, minus returkostnad på 69 kroner. 

{"accordions":[{"title":"Det mangler en vare i min ordre","content":"\u003cp\u003eDet kan dessverre skje at vi gj\u0026oslash;r en feil n\u0026aring;r vi pakker varene dine. Varene blir plukket manuelt og vi er ikke alltid feilfrie. Hvis varene du f\u0026aring;r i pakken ikke stemmer med det du har bestilt tar du kontakt med oss via kundeservice. Vi trenger opplysninger om ordrenummer og hvilke varer det gjelder. Vi oppretter sending av manglende vare.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Produktet har blitt skadet under transport","content":"\u003cp\u003eDet kan dessverre skje at pakken kan bli skadet mens den er p\u0026aring; vei til deg. Ta bilde av produktet som har blitt skadet. Ta kontakt med\u0026nbsp; kundeservice og oppgi ditt ordrenummer og hvilke vare som har blitt skadet under transport. Vi vil n\u0026aring;r vi svarer p\u0026aring; din henvendelse be om bilde av varen som har blitt skadet. Vi vil erstatte skadet produkt med nytt.\u0026nbsp;\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Ikke mottatt pakke","content":"\u003cp\u003eDersom du ikke har mottatt pakken din innen 7 virkedager er sendt, ber vi deg ta kontakt med oss via\u0026nbsp; kundeservice.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n\n\u003cp\u003eDersom det er opphold i sporingen p\u0026aring; pakken vil vi unders\u0026oslash;ke med Posten for \u0026aring; finne ut av det. Enten blir pakken funnet og levert eller s\u0026aring; sender vi pakken p\u0026aring; nytt dersom vi har tilsvarende varer p\u0026aring; lager.\u003c/p\u003e\n\n\u003cp\u003eI noen tilfeller f\u0026aring;r ikke postbudet levert pakken din og tar den med tilbake til ditt utleveringssted. Normalt vil du f\u0026aring; hentemelding, men dersom det har g\u0026aring;tt over normal leveringstid kan du etterlyse pakken din.\u003c/p\u003e\n\n\u003cp\u003eHusk at du kan spore pakken din via mine ordre og du mottar sporingslink med leveringsbekreftelsen p\u0026aring; e-post.\u003c/p\u003e\n"}]}