KUNDESERVICE

Hva kan vi hjelpe deg med?

SPØRSMÅL & SVAR

Lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt. Finner du ikke svar på ditt spørsmål her, ta kontakt med kundeservice og vi svarer deg så fort vi kan. 

Frakt & levering

{"accordions":[{"title":"Når blir ordren min levert?","content":"\u003cp\u003eVi har \u0026eacute;n til fem dagers leveringstid forutsatt at varen er p\u0026aring; lager og med forbehold om forsinkelse under transport. Lagerf\u0026oslash;rte varer som bestilles f\u0026oslash;r kl. 15.00 alle virkedager, blir sendt samme dag (l\u0026oslash;rdag, s\u0026oslash;ndag og r\u0026oslash;de dager utg\u0026aring;r fra leveringstid og sending samme dag).\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvem sender dere med?","content":"\u003cp\u003eVi sender alle pakker med Posten, Bring.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvordan sporer jeg pakken min?","content":"\u003cp\u003eVi sender leveringsbekreftelse n\u0026aring;r p\u0026aring; e-post n\u0026aring;r pakken har blitt sendt. Du kan enkelt spore din pakke via mine sider.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hva koster frakten?","content":"\u003cp\u003ePosten - Pakke i postkasse: 69 kr\u003cbr /\u003e\nPosten - Pakke til hentested: 69 kr\u003cbr /\u003e\nPosten - Levert hjem: 109 kr\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvorfor er ikke sporingen oppdatert når ordren er sendt?","content":"\u003cp paraeid=\u0022{34acbcf7-31ec-4262-b54c-54b264de69cf}{170}\u0022 paraid=\u0022726363001\u0022\u003e\u003cb\u003ePakke i postkassen\u0026nbsp;\u0026nbsp;\u003c/b\u003e\u003c/p\u003e\n\n\u003cp paraeid=\u0022{34acbcf7-31ec-4262-b54c-54b264de69cf}{176}\u0022 paraid=\u0022697977226\u0022\u003eDisse sendingene g\u0026aring;r som vanlig brevpost og har derfor en begrenset sporing. Pakke i postkassen f\u0026aring;r kun oppdatert sporing ved sortering p\u0026aring; Posten sin terminal i L\u0026oslash;renskog, og n\u0026aring;r den er utlevert i din postkasse.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n\n\u003cp paraeid=\u0022{34acbcf7-31ec-4262-b54c-54b264de69cf}{194}\u0022 paraid=\u0022520356495\u0022\u003e\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n\n\u003cp paraeid=\u0022{34acbcf7-31ec-4262-b54c-54b264de69cf}{198}\u0022 paraid=\u00221814167320\u0022\u003e\u003cb\u003ePakke til hentested og pakke levert hjem\u0026nbsp;\u003c/b\u003e\u003c/p\u003e\n\n\u003cp paraeid=\u0022{34acbcf7-31ec-4262-b54c-54b264de69cf}{204}\u0022 paraid=\u00221096667760\u0022\u003eDersom du har valgt pakke til hentested eller pakke levert hjem for din sending og sporing ikke har blitt oppdatert i l\u0026oslash;pet av kvelden samme dag ordre er sendt fra oss, skyldes dette at pakken ikke er sortert p\u0026aring; Posten sin terminal i Bergen enda.\u0026nbsp;\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n\n\u003cp paraeid=\u0022{34acbcf7-31ec-4262-b54c-54b264de69cf}{232}\u0022 paraid=\u0022953974928\u0022\u003eDersom det oppst\u0026aring;r forsinkelser med din sending hos Posten inn til terminal i Bergen og pakken ikke blir videresendt samme dag, dekker vi frakten for din sending (gjelder kun pakke til hentested og pakke levert hjem). Ta kontakt med v\u0026aring;r kundeservice her.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Produktet mitt har blitt skadet under transport. Hva gjør jeg?","content":"\u003cp\u003eTa bilde av produktet som har blitt skadet. Ta kontakt med kundeservice og oppgi ditt ordrenummer + hvilken vare som har blitt skadet under transport. Vi vil n\u0026aring;r vi svarer p\u0026aring; din henvendelse be om bilde av varen som har blitt skadet, og deretter erstatte skadet produkt med nytt.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Det mangler en vare i min levering. Hva gjør jeg?","content":"\u003cp\u003eTa kontakt med kundeservice \u0026aring; oppgi ditt ordrenummer og hvilket produkt som mangler i sendingen. Vi oppretter sending av manglende vare.\u003c/p\u003e\n"}]}

Ordre

{"accordions":[{"title":"Penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg?","content":"\u003cp\u003eDersom du ikke har mottatt ordrebekreftelse kan det v\u0026aelig;re flere \u0026aring;rsaker. Feil e-post, ordrebekreftelse har havnet i spamfilteren eller at det har forekommet en feil under bestilling. Ta kontakt med kundeservice her dersom du er usikker.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Splittes min ordre dersom ikke alle bestilte varer er tilgjengelig på lager?","content":"\u003cp\u003eEtter ordren er mottatt vil du f\u0026aring; en e-post fra oss med leveringstid og muligheten for delsending uten ekstra fraktkostnad.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Penger er trukket fra konto før bestilling er sendt, hvorfor?","content":"\u003cp\u003eVi benytter Klarna og Vipps som betalingspartnere. N\u0026aring;r du legger inn en bestilling hos oss blir pengene reservert, og ikke trukket som mange kanskje tror. N\u0026aring;r du mottar sendingsbekreftelse fra oss, vil endelig trekk skje og reservasjonen opph\u0026oslash;re.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvor finner jeg faktura på ordren min?","content":"\u003cp\u003eHar du valgt \u0026aring; betale med Klarna finner du faktura og kj\u0026oslash;psbekreftelse fra oss p\u0026aring; www.klarna.no ved bruk av BankID.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvordan kansellerer jeg ordren min?","content":"\u003cp\u003eSend en henvendelse til kundeservice s\u0026aring; hjelper vi deg med \u0026aring; kansellere ordren.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvordan gjøre endringer på ordren min?","content":"\u003cp\u003eDet er dessverre ikke mulig \u0026aring; legge inn ekstra produkter selv. Har du valgt Klarna Faktura kontakter du kundeservice med varelinjene du \u0026oslash;nsker \u0026aring; legge til. Har du betalt med kort eller Vipps m\u0026aring; du gj\u0026oslash;re som f\u0026oslash;lgende; Legg \u0026oslash;nskede varer i handlekurven, g\u0026aring; videre til kasse og legg inn kommentar p\u0026aring; hvilket ordrenummer du \u0026oslash;nsker varene sendt sammen med. Etter at ordre er mottatt fjerner vi frakten manuelt, dette forutsatt at f\u0026oslash;rste ordre ikke er sendt.\u003c/p\u003e\n"}]}

Retur & bytte

{"accordions":[{"title":"Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?","content":"\u003cp\u003eNormalt g\u0026aring;r det \u0026eacute;n uke fra du har sendt pakken til vi har mottatt returen her. S\u0026aring; snart pakken er mottatt i retur behandler vi saken og etter at retur er godkjent tar det vanligvis 2 til 4 virkedager til pengene er tilbake p\u0026aring; konto. Har du valgt Klarna som betalingsmetode tar de kontakt med deg p\u0026aring; e-post vedr\u0026oslash;rende refusjon av behandlet retur.\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Koster det noe å sende i retur?","content":"\u003cp\u003eDet blir trukket 69 kroner i returfrakt for alle returer som blir sendt med fraktmedtoden i v\u0026aring;r returordning.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Jeg vil bytte en vare, hvordan går jeg frem?","content":"\u003cp\u003eDet er ikke mulig \u0026aring; bytte vare hos oss, men varen kan returneres p\u0026aring; returrett og du kan n\u0026aring;r som helst bestille ny \u0026oslash;nsket vare i nettbutikken. Alt om returl\u0026oslash;sningen v\u0026aring;r finner du her.\u003c/p\u003e\n"}]}

Garanti & reklamasjon

{"accordions":[{"title":"Hva gjør jeg når varen har feil eller mangler?","content":"\u003cp\u003eTa kontakt via v\u0026aring;rt kontaktskjema og beskriv feil eller mangel p\u0026aring; varen. Legg inn serienummer eller produksjonsnummer i skjemaet dersom varen har dette\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hva koster garanti eller reklamasjon for meg?","content":"\u003cp\u003eDet er kostnadsfritt \u0026aring; sende produkter det er feil eller mangler p\u0026aring; i retur med v\u0026aring;r retur l\u0026oslash;sning. Dersom feil eller mangel ikke faller under garanti/reklamasjon p\u0026aring;l\u0026oslash;per det kostnad for frakt (fraktkostnad vil variere fra produkt til produkt).\u003c/p\u003e\n\n\u003cp\u003e\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Hvor lang behandlingstid er det på en garanti eller reklamasjon?","content":"\u003cp\u003eDet tar som regel \u0026egrave;n uke \u0026aring; behandle servicesaker fra produktet er mottatt i retur. Dersom produktet m\u0026aring; erstattes, \u0026aring; vi ikke har varen p\u0026aring; lager, kan det p\u0026aring;l\u0026oslash;pe leveringstid fra leverand\u0026oslash;r.\u003c/p\u003e\n"}]}

Andre spørsmål

{"accordions":[{"title":"Kan dere montere deler før sending?","content":"\u003cp\u003eNei, siden monterte deler kan gj\u0026oslash;re skade under transport \u0026oslash;nsker vi ikke \u0026aring; montere f\u0026oslash;r sending.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"},{"title":"Jeg er interessert i produkter som jeg ikke finner i nettbutikken, kan dette bestilles?","content":"\u003cp\u003eJa! Er du ute etter produkter du ikke finner i v\u0026aring;rt sortiment, er det stor sjanse for at vi likevel kan skaffe produktet. Kontakt oss s\u0026aring; ser vi p\u0026aring; det.\u0026nbsp;\u003c/p\u003e\n"}]}